Accessoarer


(klickade hem lite accesoarer från HM.COM nyss (a)

Jag har aldrig tyckt att jag shoppar så mycket mer än andra, men åh, jag är nog trots allt shoppingberoende. Jag har insett det nu. Jag kan ju inte låta bli! Och det värsta är att jag skiljer på fysisk shopping (dvs gå i affärer) och internetshopping. Även fast det är samma pengar (mina pengar!) jag bränner så anser jag på något konstigt vis att det är två olika saker. Dessutom tycker jag att sko-shopping, väsk-shopping, kläd-shopping, smyckes-shopping etc. är vilt skilda saker också. Haha, ja jag är verkligen störd. Borde läggas in..

Visst det är väl inga större problem, för jag har ju pengarna. För tillfället iallafall. Men jag lyckas ju aldrig spara ihop några större summor för att jag hela tiden shoppar!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja och har du hört att det ryktas om att Heidi och Spencer ska skilja sig? Haha, helt sjukt. Blev typ förvånad, sen kanske man inte bör tro på det å andra sidan

2010-06-02 @ 18:33:35
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0