To change this life


Idag är jag på gott humör!
Har varit på Studieplus i stan och pratat med en klok man om utbildningar, och jag tror att jag äntligen har en idé om vad jag vill studera för något. För att nå målet måste jag dock läsa upp lite ämnen först, vilket jag ändra kan göra på Komvux eller på någon högskola beroende på om jag vill läsa enstaka kurser eller ett sk 'tekniskt basår'. Har ansökt till båda så får se vilket det blir.. är ju fruktansvärt sugen på att dra söderut så jag hoppas nästan att jag kommer in på Chalmers i Göteborg eller på KTH i Stockholm. Men vi får se, tar inte ut något i förskott! :)

Jag vet bara vad jag vill, och nu tänker jag satsa gärnet och ge allt. För det är min framtid som står på spel och jag vill lyckas. Jag vill bli något, och jag vet att ingen annan än jag själv kan se till att det blir så.


Kommentarer
Postat av: sandra e

Du är dukitg vännen och du kommer bli nåt <3 puss sandra e ;)

Fan va söt bild på daisy :))

2010-06-30 @ 17:51:28
URL: http://sandra eriksson
Postat av: J

Hoppas på Chalmers då så du kommer till en riktig stad med trevliga människor! ;)

2010-06-30 @ 19:30:18
Postat av: isa

chalmers åker jag förbi varje dag jag åker in till stan :) hoppas på göte då, de är underbart!!

2010-07-01 @ 09:04:27
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0