Talk to you later


Jag ska strax bege mig på jobbet,
jobbar eftermiddag nu i fyra dagar så är inte hemma förän elva ikväll. Får se hur det kommer gå, har aldrig jobbat eftermiddagspassen tidigare bortsett från den gången jag klantade mig och kom fel tid. Och det verkar inte som att jag ska ha någon som lär upp mig idag heller, så :S Nåja, förhoppningsvis går det bra. Städ som städ, heter det ju.

Jag svarar iallafall på era kommentarer när jag kommer hem, ser att jag har fått några kloka svar på mitt förgående inlägg! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

ja precis :/ tack.. Jag ska jobba på attityd i sommar, så det ser jag fram emot. Börjar dock inte förrän 24e juni, så lite ledighet fram till dess. vilket känns nu som väldigt välbehövligt. Hör gärna av dig när du kommer "hem" pussochkram

2010-06-03 @ 14:28:05
URL: http://linneafager.blogg.se/
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Hihi ;) Tack, men perfekt kropp vet jag inte.

Känner mig lite för platt upptill... Men whatever!

2010-06-03 @ 17:46:40
URL: http://benniy.blogg.se/
Postat av: :)

kan du inte göra ett inlägg med dina favoriter när det gäller hår och smink och så? du är så snygg ju! :)

2010-06-05 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0