Nicole for Marie Claire



Hett, eller hur?

 

Tror minsann att jag ska inspireras av dessa bilder när jag ska ta mina nästa outfit-bilder, faktiskt. Nicole kan hon och det har hon alltid kunnat. Tänk att jag har inspirerats av henne i 5 år nu, wohoo I'm almost a stalker! Eeh..


Jag har då verkligen lyckats pricka in rätt dagar att vara ledig iallafall! Helvete vilket väder, och vilken värme. Ja jag låter helt chockad, men det är för att det har varit mest grått, mulet och halvkallt här i maj, men nu verkar det ha vänt här i fjällen också. Mums! Ska ut på byn om ett tag, måste ju lägga vantarna på jeansjackan från VeroModa ;) Hoppas Malin vill göra mig sällskap!

Kommentarer
Postat av: Sandra

8de juni börjar dom sända serien i USA:)

2010-06-02 @ 16:52:23
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0