I want my money back

Ibland är det inte så jävla smidigt att beställa från nätet alltså..

.. för igår när jag skulle klicka hem en beställning från Gina Tricots hemsida dog mitt internet precis när betalningen skulle genomföras med mitt VISA-kort, vilket gjorde att beställningen avbröts. Prövade igen, men då hade jag givetvis glömt bort min säkerhetskod som man numera ska uppge när man handlar med kortet över nätet, så efter 3 försök spärrades koden. Efter mycket om och men (hade glömt bort koden till telefonbanken också..!) kunde jag ringa Swedbank som hjälpte mig att byta kod, vilket jag gjorde och prövade ännu en gång att genomföra beställningen. Då dog internet IGEN, varpå 600 spänn drogs från mitt konto men ordern misslyckades. Så idag har jag varit tvungen att ringa Ginas huvudkontor, som fick ringa sin bank och som i sin tur fick ringa min bank. Till sist fick jag ringa min bank själv också, för att kolla så att pengarna verkligen är påväg. Innan fredag kommer jag ha tydligen ha dem på mitt konto, men blir ändå sjukt irriterad. Hatar att ligga ute med pengar sådär *morr*

Nåja, nu är iallafall Roberta Weave Shirt påväg till mig :P
(vågade inte beställa nåt mer denna gång ifall det skulle bli samma skit igen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0