Favoritbandet


Jag älskar Johnossi♥
Skulle vilja påstå att det är mitt absoluta favoritband. Åtminstonde bästa svenska. Ända sedan min gamla klasskompis Linda introducerade mig för deras "18 karat gold" för 2 år sedan har jag varit fast! Och deras nyaste platta Mavericks är knappast någon besvikelse - snarare tvärtom. Det är den bästa hittills och dessa låtar är de jag poppar på högsta volym:



dead end

houses

what's the point

roscoe

Såg dem live på peace&love tvåtusenåtta vilket var sjukt ös, och jag längtar sönder mig tills gatufesten om två veckor när jag ska få se dem live för andra gången!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Där har vi dom ju, världens bästa män! Har sett dom 5 gånger, var på deras release-fest för nya skivan :D känner John lite granna, trevlig som fan är han :)

2010-06-22 @ 20:24:59
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: Michaela

What's the point är riktigt bra. Är inget stort fan även om jag tycker att de är helt okej, bra.

2010-06-22 @ 21:52:03
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0