She run this thing like a Dancehall Queen


Lady GaGa kan slänga sig i väggen - här är en verkligt cool brud som gör grym och unik musik på riktigt. Jag har kanske inte varit Robyns trognaste fan genom åren men nu har jag verkligen fått upp ögonen (öronen..) för hennes musik och I fucking loooove it. Bättre sent än aldrig, som man säger.

Jag är förövrigt hundvakt ikväll. Förutom min egen passar jag även kusinernas Powder Puff, som sitter och slickar mig på armen just nu. Och medan de busar tänker jag, med magen full av thaimat, försöka fota någon typ av bild på min nya favorittröja. Ingen alkohol ikväll, det spar vi till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Har alltid diggat Robyn, även om jag inte lyssnar på hennes musik. Men Dancing on my own har gått varm som partylåt!



Tankade hem säsong ett från Piratebay :)

2010-07-23 @ 21:48:49
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0