Guess who's back, back again

Som ni ser har jag ändrat i designen litegrann. Är väl inte supernöjd, men det duger ett tag. Äntligen har jag lust och inspiration nog att börja blogga igen iallafall. Ifall det inte märks, har jag nischat bloggen lite. Jag vill inte längre ha en vardaglig och all-around "vad hände i helgen"-blogg, utan jag vill bjuda er läsare på de bästa gulddetaljerna. Givetvis inkluderar det vad som händer fredag-lördag också, men hädanefter kommer jag blogga om det som intresserar mig allra mest. Mode & ytlighet. Och min dröm om New York City då♥ That's ma thang ;)


Har starka funderingar på att beställa ett par pilotisar från Net-a-porter.com.
Men vilken färg? :O Help!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Roligt, var nästan lite orolig att du skulle sluta blogga ;) Något av de två sista paren skulle passa dig bäst!

2010-07-22 @ 17:57:52
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: frida

beställ från http://otticanet.com/ istället tror det är billigare där :)

2010-07-22 @ 19:20:53
Postat av: Sandra

Aviators, åh! Det är så snyggt när folk har uppsatt stramt (heter det ens så, haha) hår + Aviators.

2010-07-23 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0