You spin me right round baby, right round.


"söt bild" från sista riktiga utekvällen med babii, nu är hon på irland och lever livet

Så otroligt skönt att det blivit mildare ute igen, -24 är inte min grej riktigt. Dock kan jag inte låta bli att tycka att det är lite småcoolt att det har varit så extremt kallt runt om i landet senaste tiden. I Myckelgensjö har det varit ner mot -40 tror jag och sedan när blir det egentligen så kallt? 1978 var det -48 där, läste jag i ÖA, men sedan dess har det inte varit såhär kallt. Inte nånstans, vad jag vet. SICK! ;S

Undra om den här extrem-kylan innebär en ovanligt kall sommar också? Eller tvärtom, en ovanligt varm sommar..? Får ju ta och hoppas på det sista, thihi. Nu är det hockey babes, Röge - Modo. Heja Modo nu, för fan! :}


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har hört att kall vinter innebär varm sommar :-D

2010-01-09 @ 20:28:11
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har det varit en kall vinter, blir det en varm sommar :)

2010-01-09 @ 23:42:18
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0