It's not me, it's you.

Det finns en brud här i stan som tycker att jag verkar blåst. "Verkar vara" ja, hon vet egentligen inte om det stämmer för hon känner mig inte. Hon har aldrig pratat med mig, någonsin. Hon har bara skaffat sig någon jävla fake-uppfattning om hur jag är som person som hon baserar sin åsikt på. Åt helvete med det, säger jag. Finns det något dummare argument? Finns något dummare argument till att kolla snett, viska bakom ryggen och allmänt visa sitt ogillande mot mig när man aldrig har pratat med mig? I mina ögon.. helvete heller.

Jag menar, vem fan är det som är blåst egentligen? För enligt mig är det fanimej riktigt, jävla blåst att döma ut en annan person som blåst - och särskilt mig där skenet bedrar så jävulskt - utan att aldrig ha bytt så mycket som ett ord med den. Hon har inte ens gjort det minsta försök att skaffa sig egen uppfattning om mig, hon bara hatar mig! Rolig tjej, eller hur?

Jag har frågat mig tusentals gånger vad just jag har gjort mot henne som gör att hon tycker så fruktansvärt illa om mig. Hon talar ju (självklart mer än) gärna med mina vänner, hon har (vad jag vet) rätt många vänner själv, men ja lilla jag, jag är tydligen a total bitch you just got to hate. Enligt hennes äckliga, förutfattade meningar..

..som är bland det värsta jag vet! Varför ska människor ha förutfattade meningar om andra människor för? Dom stämmer till 99% aldrig iallafall, så varför lägger inte alla bara ned och börjar lägga energin på något annat viktigare istället? Särskilt du, lilla gumman. Ditt sätt säger så jävla mycket mer om dig än om mig ändå. FAN VAD JAG HATAR TJEJER IBLAND.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag hatar i 75% av fallen hur tjejer beter sig. Har så jävla mycket bättre relation till majoriteten av mina killkompisar.

2010-01-26 @ 16:38:52
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Becitah

Jag hatar också tjejer, jag hatar också sådana fördomar, jag hatar också sådana blickar..... Det är bra att du är du Josie! Cause u the best, gosh. Har läst din blogg sedan Jealousy tiden och alltid diggat dig, have a nice day bitch (:

2010-01-26 @ 20:24:28
URL: http://becitah.blogg.se/
Postat av: Candy

Vad fan, det är verkligen dålig stil av folk att döma en utan att ens veta något om en. Människor är då för jobbiga... =/

2010-01-27 @ 02:24:44
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Sofia

Det är ju bara så att den personen är så fruktansvärt avundsjuk eller svartsjuk på dig och ser dig som ett hot! Vilken mes:) fattar fortfarande inte varför folk ens orka lägga ner energi på att hata, snacka skit osv om en person som man inte känner, dom kan ju verkligen inte ha nåt liv ;P

2010-01-27 @ 17:33:54
Postat av: Josie

Sofia: word på den. Att hon beteer sig så bevisar bara att hon vill ha något som jag har, men det kommer hon aldrig att få! Mohahaha. Närå, men det är störande faktiskt, förstår inte hur hon orkar. Hon kan verkligen inte ha något bättre för sig, vilket är ganska tragiskt!

2010-01-27 @ 18:13:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0