I heard that you were trouble but I couldn't resist.


Försökte fota egobilder på lill-toan men det gick inte så jävla bra, ljuset från taklampan faller nämligen alltid mitt i ansiktet och träffar rakt på näsan vilket gör att den ser ut som en ännu större potatis än vad den redan är. Vilket inte är okej. Här var man självkritisk, javisst! Ni ser ju själva på bilden att den är alldeles vit också, jävligt fult.

Nååååja, ikväll skulle jag egentligen ha följt med Maria och c/o på 3D bio i Umeå - Avatar. Men nu är det som så att jag ska upp och jobba 7 imorgonbitti så det kan jag glömma, tråkigt nog. Men det är hockey iallafall, efter några dagars uppehåll. Jag är fett tagg, hoppas Modo Hockey också är det. För det kan dom verkligen behöva vara med tanke på motståndet, Färjestad borta..

Kommentarer
Postat av: M

woho jag är inte ensam!

Jag älskar nytvättat hår men jag försöker att inte tvätta håret så jävla ofta!Försöker mig på 2 gånger i veckan (vilket jag kunde göra förr i tiden utan problem) men nu är mössan min bästa vän :P

2010-01-14 @ 19:09:22
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Emily

Sv: Kan vara roligt att variera sig lite ibland ja :) Och den blå var ju verkligen helt makalöst fin!



Att sluta med choklad är nog det värsta jag varit med om. Jag äter annars choklad typ fyra dagar i veckan och jag kan lätt trycka i min en 200 grams kaka på 30 minuter :P Haha. Så jävla hemskt. Men förhoppningsvis får jag ut något annat trevligt av mitt förbud, bättre hy och kanske tappa några kilo. Fast jag vettefan om det är värt det ;P Haha.

2010-01-15 @ 10:30:44
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: M

Kan försöka ta en bild snart!

Just for you my dear ;)

2010-01-15 @ 11:52:43
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0