How to make some changes.

Häromdagen såg jag en gammal klasskompis på stan. Det som slog mig på direkten var att hon ser exakt likadan ut som hon gjorde när vi gick på högstadiet tillsammans, vilket är 6-7 år sedan. Är inte sådant ganska.. konstigt?

Jag menar, kolla på mig. Jag är ett perfekt exempel, för jag förändras i princip från dag till dag. Man inspireras ju och tar efter från alla håll och kanter, byter stil och frisyr. Kanske ändrar attityd, vilket också lyser igenom. Och detta är förståss inget negativt, snarare tvärtom! Visst känner gamla klasskamrater igen mig från högstadiet, men det är ändå med knappa marginaler kan jag tänka mig. Jag har förändrats grymt mycket både till utseende och sätt. Och från månad till månad dessutom, tittar jag på bilder som bara är några månader gamla känner jag knappt igen mig själv. Tror inte att ni skulle göra det heller om ni började bläddra tillbaka i arkiven här på bloggen.

Hur kul kan det egentligen vara att se likadan ut från år till år? Aldrig ändras någonting överhuvudtaget. Det enda jag tänker är, fyfan vad trist! Visserligen kanske den här personen har förändrats oerhört mycket som person, det vet jag ingenting om eftersom jag inte har någon kontakt med henne nuförtiden, men att vara en kopia av sig själv såsom man såg ut när man var 14-15 måste vara skittråkigt. Skulle jag tycka iallafall.


Kommentarer
Postat av: JENNY

tacktackack snygging! :D

hur trivs du som brunett nu då? :)

Du är lika snygg idet! :)

2010-01-02 @ 18:02:56
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller med dig! Jag känner som du, att jag förändras varje dag. Jag menar jag är inte samma person som jag var igår till exempel. Fast iofs det där med frisyr har väl inte precis ändrats, eftersom det är så jävla svårt att göra något med mitt hår utan att det blir cp haha.. Sen vill jag inte färga över det röda heller ;D

2010-01-02 @ 18:05:22
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äh, du har ju ändå tagit chansen att testa på kort hår ;D ska jag också ta och göra någon gång fram över.. haha.

2010-01-02 @ 18:15:34
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: monci

Hehe jag mena de;)

Tack! Fast nu har jag ändrat lite igen.. svårt att sluta när man väl kommit igång:P



Självklart snygging!! Det börjar väl även närma sig en girlsnight kan jag tycka;D

2010-01-02 @ 20:18:34
URL: http://monci.devote.se
Postat av: Becitah

SÅ RÄTT!!! Jag har förändras HELT, både utseende och personlighet. Så gamla vänner känner nog inte igen mig i personligheten då jag var mkt mer blyg och osäker innan, (: WORD JOSIE

2010-01-02 @ 21:36:42
URL: http://becitah
Postat av: Sofia

fyfan vad de tränar, det är inte ett lätt jobb som en del tror. Bara gå där på catwalken och se snygg ut :p



Jag hade en klasskompis i 9:an som såg exakt likadan ut som han gjorde när han gick i 1:an. Jag har också förändrats en jäkla massa, bättre det än inget alls !

2010-01-02 @ 22:03:09
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0