We'll all stay skinny cause we just won't eat.

 Nu har min hjärna fått nåt cp-damp men: jag ska börja träna, jag ska gå ner i vikt, jag ska bli smalare! 
Japp, back in business igen.. jag som hade kommit över det där. Well, no more. Satt och tänkte idag på hur äckligt mycket kalorier jag tryckt i mig senaste halvåret och började må illa. Jag har inte vägt mig på tusen månader och jag törs knappast göra det nu, så från och med idag, NO MORE FLÄSK. Ingen mer choklad mellan måltiderna och inga fler kvällsmackor. Det är A  &  O .  

Dock tänker jag inte gå på någon diet och förbjuda mig något, då kommer hjärnan bara gå ännu mer bananaz och "glömma bort" varför jag började banta och sedan börja göra så att jag börjar vräka i mig det förbjudna som om jag aldrig sett det förrut. Så, nej inget sånt. Och ingen svält heller, hell no! Men undvika ska jag göra, så gott som jag kan, och endast äta det undvikta ibland.

Missförstå mig inte, det är inte så att jag vill gå ner 1o kilo i vikt. Nejnej, bara typ två-tre och få lite fastare och mer vältränad kropp :} som alla andra, men det får räcka så. Ska nog inte skriva ut i detalj hur jag vill att min kropp ska se ut, haha. Well, let's do this then!


Kommentarer
Postat av: linn

allt bra med dig ?

2010-01-05 @ 21:25:40
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, har läst din blogg ett tag och gillar den starkt!

Har en fråga till dig, såg på någon bild för ett tag sedan att du har supersmala ben, är det något du har tränat dig till eller har du alltid haft naturligt smala ben?

jag har själv kraftiga ben och skulle behöva tips på hur man får smalare ben,



tack på förhand!

2010-01-06 @ 00:21:00
Postat av: Annie

Träning o bra kost är bra, men låt det inte gå till överstyr! Tycker inte du ska prata om det som bantning, utan gör istället några förändringar i din livsstil som inte är så jobbiga att du inte kan hålla dem. På sikt kommer dessa förändringar ge dig fastare kropp o dom kommer förlora 2-3 kilo ifall din kropp vill det;)



Ett tips kan vara att träna 3 ggr i veckan, dra ner på pasta, potatis, ris och bröd (dock inga förbud) och att hålla godis till helgen :-)

2010-01-06 @ 02:29:56
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Summer

Åhh! Läste din blogg för läänge länge sedan och fick bara för mig att kolla om den fanns kvar! Kul att se att du fortfarande bloggar. Kanske kikar in nå fler gånger! :)

2010-01-06 @ 11:13:34
URL: http://summergirl.webblogg.se/
Postat av: Josie

Anna: tack så mycket :} Hmm undra vad det kan ha varit för bild.. jag tycker själv inte att jag har särskilt smala ben nämligen men det är väl en smaksak, haha.



Jag har iallafall sedan jag var väldigt liten (4 år kanske) åkt konståkning och det ger ju väldigt tränade ben, plus att jag har lirat fotboll på det så jag kan tänka mig att jag har "skapat" mina ben genom att träna. Fast nu tränar jag ju aldrig så det är rätt konstigt att inte benen blivit total-förstörda av det, så antar att jag är skapt av naturen med relativt "smala" ben också. Har alltid varit en spinkfis sedan jag var liten så =P

2010-01-06 @ 12:14:44
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Summer

Jaha haha, jag startade min blogg bara här om dagen. hade en annan förut men la ner den när jag gav upp mitt "bantande".. men nu är det nya tag som gäller! Får börja läsa din blogg igen då om du ska skriva om lite sånt! bara fem månader kvar till juni! stay strong ;P

2010-01-06 @ 12:19:47
URL: http://summergirl.webblogg.se/
Postat av: M

Ahhh hon är ju så jäkla snygg!

Håll dig till de mörka håret;)



PRECIS så där har jag också tänkt!Jag ska bli fit inför beach 2010!Inget mer känna sig obekväm i bikini osv!

2010-01-06 @ 13:08:26
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Summer

Ja matdagbok ska jag skriva! Och så vikt och mått tror jag.. när jag kommer ihåg att köpa ett måttband! Ska bli kul att se hur det går för dig! :)

2010-01-06 @ 15:32:29
URL: http://summergirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0