January 2th

Igår ställde vi till med lite fest. Eller så lite var det väl inte egentligen, jag vart rätt full faktiskt. Vi var nästan alla ifrån nyårs-firandet, om man byter ut tre personer mot två nya boys, som först var hos Sara och drack lite. Sedan gick vi på Public och tog en drink, satt och pratade lite och jag gjorde något onödigt som jag har ångest över idag. Men det tar vi inte upp här, plus att vi skyller på alkoholen fastän man inte ska. Fick ju faktiskt någon konstig snefylla igår. Aja, at least tog vi en omväg förbi Lex och Olearys för att till sist hamna på Harrys - as usual. Jag hade skitkul, men tiden gick så jävla snabbt. Kan i och för sig hänga ihop med att vi kom senare än vanligt..

Nåja, nu är jag iallafall bakis och sitter här och häller i mig julmust som om jag aldrig sett det tidigare denna jul, vilket jag tvärtom har. Tror att jag har bräckt något slags rekord i julmust-drickande snart, bäljer ju i mig en flarra om dan känns det som. Men lite bilder nu:


var tvungen att göra en censur på mitt face för jag såg ut som själva fan på den enda bilden
jag hade på mig och Maria från igår, unfortunately drabbades Maria också, hon som inte
hade behövt censureras ett skit!

drack endast redbull/vodka igår [bortsett från en underbar rosa panter] och börjar bli måttligt
less på dem nu, så det blir definitivt någe anne nästa fest alltså.

jäger/redbull istället kanske? mycket godare iallafall!

åsså fina Stina, verkligen en supergo och glad tjej :} fast hon kan vara elak, påstår hon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

testa white russian! den är as god :)

2010-01-03 @ 14:19:22
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jäger/redbull är ju så satans gott

2010-01-04 @ 18:46:13
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0