Discussion.

På tal om Heidi igen. Ja, självklart tycker de flesta att hon inte borde ha opererat sig. För aldrig är det någon som tycker som mig, haha. Nä skämt å sido, många verkar ha problem med folk opererar sig för att bli snyggare. Så utseendefixerad är det väl ändå inte tillåtet att vara. Man ska acceptera hur man ser ut och bla, bla, boring! Några tycker att hon ser för plastic ut också, men ja det är ju faktiskt inte helt konstigt att hon ser så ut eftersom det är det hon är också. Men jag tycker inte att hon ser för opererad ut. Det här är för opererad, hehe.

Jag fattar faktiskt inte hur ni kan anse att hon var så mycket finare innan, och att hon ser ut som vem som helst nu. Liksom va, man ser fortfarande att det är Heidi! Hon har en amazing body, men med för stora tuttar. Jag låter väl lite som Kissie nu, men naturligt är inte alltid snyggast (om man inte är född till att vara en Victoria's Secret Angel förståss) Aja forget it, ingen idé att tjata mer (fast jag vill alltid ha sista ordet ;*) Smaken är ändå som baken - delad. Vilket är en jävla tur, haha.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tycker absolut inte att hon är ful nu och det är ju upp till henne om hon opererar sig. Jag har inget emot plastikoperationer. Men om man jämför before och after bilden, så tycker jag att hon var snyggare innan!

2010-01-17 @ 10:48:04
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0