You're doing it all wrong, honey.


Väldigt dålig update idag men det har faktiskt inte hänt något intressant värt att skriva om heller. Jag har jobbat eftermiddagen och sedan spenderat resten av kvällen framför datorn skrivandes på mitt Personliga Brev. Som aldrig verkar bli färdigt. Men som mamma sa, "det spelar ingen roll hur länge du sitter med det där, du kommer aldrig bli hundra procent nöjd utan kommer hela tiden hitta småsaker att ändra på". True. Som det ser ut nu ser det ju ändå bra ut, och jag antar att det får duga. Jag är bara så sjukt noga med det här för nu jävlar ska jag ha ett jobb i Åre. Och tittar jag igenom gamla ansökningar vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag förstår inte ens hur jag lyckats få ett jobb med den där rappakaljan. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb du tänker söka?

2010-02-24 @ 10:48:24
Postat av: Josie

Hotell/reception/städ, typ :)

2010-02-24 @ 21:50:51
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

På vilket hotell?

2010-02-25 @ 07:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0