Nothing in particular.

 


Ville visa er min nya hårfärg eftersom jag fortfarande inte har gjort det, men jag fastnar ju fan inte på bild. Och vill ni veta anledningen till det? Jo jag började lipa för att CSN är så jävla äckliga att ha att göra med. Jag önskar att jag inte kommer behöva plugga något mer i hela mitt liv, så att jag slipper behöva ringa dem och tjafsa ever again. Iofs är väl allt inte bara deras fel men CSN är ju så sjukt, jävla petnoga med allting så det är ju tragiskt. Rätt åt dom att folk har skulder hos dem för flera miljarder.

Plus att jag inte är nöjd med färgen på mitt löshår. Det ser ut som råttfärgat, livlöst och matt f*tthår. Ja, nu är jag riktigt irriterad och det är därför jag skriver såhär men det är ju fan sant. Jag är blondare visst, men jag tänker fan inte se ut som en råtta i skallen. FCUK HELLER. Det här ska fixas right away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0