Event planner.

Efter jobbet igår åkte jag bara hem. Var trött och less och hade ändå ingen biljett till själva festivalen. Fast det kändes lite vemodigt att lämna arenan när hela melodifestival-jippot var påväg att dra igång igen, måste jag säga. Och på riktigt den här gången. Det är verkligen sjukt kul att vara en del av sånt, och särskilt när man hänger bakom kulisserna och jobbar. Visserligen bara med städ den här gången, men man känner sig otroligt viktig när man har ett passerkort runt halsen som gör att man får komma förbi alla vakter och vistas i princip var som helst! Det är det inte alla som får direkt, hehe. Fick till och med smyga omkring utanför kändisarnas loger, wohoo ;)

Jag har kommit på att jag lätt skulle kunna tänka mig att arbeta med events. Vad kallas det.. event planner, typ? Ja, det vill jag bli. Är säkert otroligt stressigt, allt ska ju stämma till punkt och pricka, men fyfan så roligt när allt går enligt planerna. Ja det verkar grymt kul helt enkelt, får finslipa det här!


Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

Go for it! Tror du skulle passa perfekt för det jobbet! :)

2010-02-07 @ 17:42:43
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0