Back@home.

Nu är jag tråkigt nog hemma i Övik igen. Även om det känns skönt att vara hemma så suger det, självklart. Jag trivs så jävla bra i Åre och vi har haft så jävla kul den här helgen - så kul som vi har haft kan man inte ha här hemma. Därför känns det riktigt surt att vara tillbaka här. Vad har jag här att göra när jag mår så mycket bättre där uppe? Ja, det tåls ju verkligen att tänkas över ordentligt. Dock vet jag redan vad jag vill, och det är att flytta dit. Jag älskar verkligen Åre, det är lätt bästa stället i hela världen så ja, vad mer krävs det? Tänk att bo bland fjälltoppar, skidbackar och mysiga stugor. A living dream♥ Japp, Åre kommer se mer av mig, det är ett som är säkert.


Jaja, ska berätta mer om Åre-resan imorgon. Lägga upp bilder och förmodligen även en video över helgen som Jonna ska knåpa ihop! ;] 


Slitna i bussen påväg upp to the best place in the world


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! Jamenvisst är det roligt med lite variation, plus att det blir roligare att blogga över huvud taget när bloggen ser bra ut! :)

2010-02-15 @ 07:53:37
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0