2OO km/h in the wrong lane.



En av mina absoluta favoritplattor genom åren är t.A.T.u:s 200 km/h in the wrong lane. Den kom 2002 och jag har hunnit lyssnat sönder den ett flertal gånger under de 8 år som gått, men ändå tycker jag lika mycket om den nästa gång jag lyssnar på den. Dessutom får jag såna jävulska flashbacks när jag hör den. Jag tänker tillbaka på tiden på Geneskolan där jag gick högstadiet, alltså 7-9:an. Känns som tusen overkliga år sedan, men så jävla länge sedan är det ju ändå inte. t.A.T.u. borde släppa ett nytt album snart, ffs.


[how soon is now] [all the things she said] [clowns] [show me love] [not gonna get us]


Kommentarer
Postat av: darjish:- Glam and heavy metal

tror inte vi kommer få nån ny platta med dom. :/ Dom har ju splittrats och är båda två morsor och grejer nu för tiden. Men najs hade det faktiskt varit! (Dock är dom ryska versonerna av typ alla låtar bättre, texterna makes better sence liksom, men det är en annan femma) xD :)

2010-05-25 @ 22:53:42
URL: http://assonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0