so little time, so much to do


Idag är jag inte mycket piggare än igår,
även fast jag somnade 20:00 och även fast jag inte längre är bakis.
Men jag klev upp vid 04:30 imorse (inatt?) eftersom jag jobbar i veckan, så där har ni boven i dramat.

Dock är jag på bra humör idag ändå.
Jag har börjat planera en resa till Åre efter Nyår, tillsammans med M.
Behöver någonting att sysselsätta mig med, och jag behöver verkligen, verkligen komma bort just nu.
Det kryper i kroppen och jag är så rastlös så jag vet inte vars jag ska he mig.
Och när jag pratade med Jonna idag insåg jag hur jävulskt värt det är att ta steget och se sig om i världen.
Nu handlar det visserligen bara om en kortare resa, men jag har planer på något "större" också.
Jag känner att jag har någonting på gång, och att jag vet vad jag vill.
Dock är det inget jag vill avslöja för stunden.
Och trots att jag är ivrig och impulsiv vill jag ta det lugnt och ta reda på fakta först.
Men jag vill se så jävla mycket, och med detta i bagaget vet jag att jag kan ta mig vars jag vill närhelst jag vill.

Tillbaka till Åre-resan:
Funderar starkt på att boka ett rum på COPPERHILL,
som är ett så otroligt häftigt hotell som ligger högt upp på berget.
Tror att M kommer tycka det är grymt, och jag vill visa honom det bästa av Åre.
Fast, finns det överhuvudtaget något dåligt med Åre?
Nej knappast, rakt igenom helmysigt och underbart kommer det bli!
Skidåkning, spa, goda middagar och mys.
Längtar!

Bisou♥





Kommentarer
Postat av: jonna

ååh ÅRE ! hur dåligt mår jag inte nudå? jag vill också !!!!!!!! men du , en idé jag har ?



Vill du flytta till london md mig i höst? jag kommer ju hem i maj som det ser ut och i augusti vill ja flytta vidare. OICh har haft planer på london nu ett tag... vore det inte jävligt kul ? hitta en lägenhet och så och bo tsm? tänk på saken;) xx

2010-12-28 @ 02:11:05
URL: http://chiqasplace.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha ja jag tänkte att jag skulle bjuda på en bild av hur jag ser ut när jag inte bär allt smink som jag brukar göra och när jag bara är avslappnad haha.

2010-12-28 @ 23:27:29
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: sandra eriksson

va mysigt de lät =) gör du rätt i.

Jag hör av mig så fort jag kommer hem till min älskade telefon igen <3 puss sandra e

2010-12-29 @ 14:38:43
Postat av: Carolin

Sv: Jag håller verkligen med, det är väldigt lågt att strunta i sms/samtal. Bra att ignorera sådana personer men trist när de inte verkar förstå. Men vissa personer är nog alldeles för ego för att bry sig om vad andra tycker och tänker, och verkar inte ens förstå att bara en sån sak faktiskt kan såra en annan människa, för är man vänner så ska man kunna få tag på personer och man förväntar sig faktiskt att de ska höra av sig. Sen får man såklart ha överseende med att man inte alltid har tid att höra av sig direkt och kanske väntar till dagen efter eller så för att man tycker det kan bli för sent på kvällen eller vad som helst men det ska inte ta flera dagar innan man hör något, eller inte ens hör ifrån personerna :/

2010-12-29 @ 16:23:22
URL: http://carowlin.blogg.se/
Postat av: Valio

vad heter din pojkvän??

2010-12-29 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0