mikrofonkåt


Har haft en riktigt mysig helg. Mathias kom hem i onsdags så vi har bytt julklappar (jag fick en jättefin kavaj, en D&G parfym och en Starbucks-mugg, och han fick en Bondelid-tröja av mig) och tagit igen förlorad tid. I fredags hade jag och Carro även glöggkväll hemma hos henne, och igår hamnade jag lite impulsivt på fest hos Lotta tillsammans med henne och tre andra fantastiska tjejer: Monica, Linnéa och Frida. Monica hade med sig lakrits-shots så det blev rätt hårt men det var sjukt roligt! Grymt härliga tjejer, som jag verkligen hoppas att jag kommer fortsätta umgås med mer framöver. Överlägset bäst var när jag och Linnéa gick ner på tjejtoan och stod och drygade oss framför spegeln. Vi öste hur oss hur grymt nöjda vi är med oss själva, och massa annat som sticker i andras tjejers ögon, och fyfan vilka reaktioner vi fick. En tjej ba: och vilken värld lever ni egentligen?! Inte din iallafall, haha! Vi sa inte ett ord till någon annan brud, men ändå kollade 95% snett och började viska som fan. Helt sjukt. Det bevisar verkligen hur fruktansvärt avundsjuka andra tjejer är på varandra - always. Det är helt oacceptabelt att vara nöjd över sig själv alltså, vilket är PATHETIC men gör det hela ännu roligare. Att retas är det bästa jag vet, och jag brer gärna på så att nollor som de tjejerna ska störa sig ännu mer! ;*

Kommentarer
Postat av: Carolin

Ja, jag förstår inte varför man inte bara kan få älska sig själv och tycka man själv är snygg. Alla har ju faktiskt inte samma smak heller så bara för att någon annan inte tycker du är snygg så får du ju själv tycka det, för det finns många andra som också tycker du är snygg. Men folk (okej, vi tjejer) är så avundsjuka på andra och det är väl därför folk inte klarar av när någon tycker om sig själv. Trist faktiskt för jag tycker alla borde tycka om sig själva och inte bara tycka man är ful och vad man nu tycker om sig själv, utan man ska tycka att man är snygg (:

2010-12-28 @ 14:50:54
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0