shopping for christmas


Idag har jag och fina Emelie haft en heldag på stan. Undvek att handla något till mig själv (det är totalt förbjudet..) och köpte istället en superfin julklapp till baby. Den var aningen för dyr för min ekonomi just nu, men han är värd den. Och jag tror att han kommer älska den, vilket gör det hela ännu roligare. För finns det något bättre än att ge bort presenter/julklappar som man vet att personen verkligen kommer att uppskatta? Nope. Det är en underbar känsla.

Anyways så ska jag ta en dusch och fixa mig lite inför kvällen om ett tag, för det blir nämligen vin och surr med Emelie och förmodligen en utgång också. Ska bli grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Fred

Jo det är kul att överaska! Skit i ekonomin det blir till att jobba tillbaka sig efter nyår!

2010-12-04 @ 21:43:00
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Anna

Alltså HELVETE vad snygg du är Jossan! Ditt hår är amazing!!!! :D

2010-12-04 @ 23:36:48
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0