josie the loser


Varför gör jag saker trots att jag vet att det är fel? Varför gör folk det överhuvudtaget? För att känna att man lever eller? Som idag på jobbet till exempel. Jag går in med min mobiltelefon på ett område på fabriken där mobiltelefoner är totalt förbjudna, fullt medveten om vad jag gör. Jag går och lyssnar på radio i headset och går in till kontorsavdelningen, där kontorsfolket (givetvis..) sitter, varpå "bossen" självklart ser mig och ger mig världens utskällning för att jag bär icke EX-klassade batterier på mig. Klart jag får skylla mig själv, men alltså, varför gör jag såna saker? Jag visste att det var totalt förbjudet och jag borde gett blanka fan i det, men nä. Då vill jag bara göra det ännu mer..? WTF. Dessutom är jag så oförsiktig och kass att jag åker dit också. Jag skulle nog aldrig lyckas med riktiga brott, haha.

Jag borde haft en → sån här mobiltelefon för att vara "laglig".

Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Du är söt ändå ;>

2010-12-14 @ 19:05:10
URL: http://benniys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0