- idag mår man som förtjänat

Ledsen för dålig uppdatering.


Hade fullt upp hela dagen igår iochmed pepparkaksbak hos mormor där jag mumsade deg och umgicks med småkusinerna. Traditionsenligt sådär. På kvällen bara det sedan av till Emelie och Johan för Modo-Djurgården. Gick åt helvete i hockeyn, men vinet flödade och snart var vi på G. Då styrde vi impulsivt klackarna mot Olearys (hade egentligen tänkt skita i krogen igår, men mja..), där vi dansade och flummade på. Hade stört roligt, och träffade även på gamle Peran som bjöd på drinkar. Efter någon timme var vi dock less på Olearys så då gick vi ner på Harrys istället. Där träffade vi på många kända ansikten, bland annat sötaste Elin som jag inte träffat på mycket länge, och även en väldigt glad filur som vi dansade med resten av kvällen. Han och Emelie dansade så jävla roligt så jag halvlåg på golvet av skratt, har aldrig sett något så fult, haha! Svårt att förklara, men de liksom spände ögonen i varandra och såg dödsallvarliga ut medan de gjorde världens fulaste move's samtidigt. Bara klockrent helt enkelt. Jag verkar förövrigt kunna röka igen, ehe.

Lägg märke till en återkommande trend på bilderna; inte kolla in kameran = det nya svarta. Haha

Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Jodå! Det är visst fint med kortare hår! Du har ju mycket längre hår än detta och det är finfint: http://ohstlin.blogg.se/2010/may/utkast-maj-3-2010-1.html#comment



;)

2010-12-12 @ 14:57:11
URL: http://benniys.webblogg.se/
Postat av: Fred

Ha ha, igår mådde jag som jag förtjänade!

2010-12-12 @ 17:50:48
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0