Recension

Ni kommer kanske ihåg att jag köpte Dior's Lip Maximizer för några veckor sedan,
som skulle användas morgon och kväll i 15 dagar för bäst och bestående resultat. Okej,
det är ett jättehärligt läppglans (hallå, det är Dior?) och det sticker alldeles lagomt mycket
i läpparna, men låt mig säga såhär: it's all bullshit! Mina läppar har inte blivit det minsta
större av den lip plumpern. Visserligen kan jag ha glömt att applicera den någon gång,
men over-all så använde jag den som man skulle i de där 15 dagarna, but without any
result
. Skittrist! Halvt som halvt bortkastade pengar, för även om det förövrigt är ett 
jättebra och fint lipgloss så köpte jag ju det enbart för att få större läppar. Vilket jag inte fick så..





Var det överhuvudtaget någon som någonsin trodde att den faktiskt skulle fungera dock?
Ehm, tveksamt. Vill man har större läppar är det nog smartast att ta till sprutan. Är faktiskt
riktigt sugen på att testa fillers. Juvaderm kanske..?  


Kommentarer
Postat av: vale

varför sukta efter fillers, bröstförstoring och allt annat tjafs. du ser ju kanonbra ut som du är. skitsöt!! förstör inte det med massa barbie-makovers

2010-04-14 @ 00:00:36
Postat av: Emily

Men hallå, du som skrev här över. Det handlar väl inte om hur andra ser henne, utan om hur hon ser sig själv. Jag tycker också att Josie är ashet och inte behöver ändra ett skit, men det spelar ingen roll eftersom det är hon själv som avgör vad hon är nöjd med eller inte. Grejen är ju den att det är trist när det går till överdrift, men jag tror nog att Josie är medveten om vart den gränsen går :)



Jag tycker att du ska göra precis vad du vill så länge du är nöjd. Hade jag pengar skulle jag fixa tuttarna, men jag orkar fan inte spara xD Haha. Och angående läppglanset. Jag provade ett en gång och mina typ svullnade (är det ens ett ord?) upp på en gång, det gjorde fan ont.. :P Så jag vågade inte använda det något mer. Haha.

2010-04-14 @ 08:01:26
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Miii

Hey J! Hur gick det med trippen? Är du on road nu? :) Missa inte Nelly rean inatt! Kram M

2010-04-14 @ 12:48:59
URL: http://werkestam.myblogg.se
Postat av: Josie

Vale: Det är inte direkt Kissie-läppar jag vill uppnå med fillers, utan läppar som fortfarande ser ut som mina men är något fylligare bara. Allt jag vill är att förbättra och framhäva det jag redan har, inte förstöra mig själv..

2010-04-14 @ 13:59:28
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0