You nasty you trashy you classless girl

Jag var så sjukt flitig idag när jag satt och räknade matte(!) i 4 timmar i streck. Är inte det ganska duktigt? Jo det tycker åtminstonde jag. Grejen är tyvärr den att jag har noll IQ när det kommer till matematik, och jag gruvar mig alltid extremt mycket inför varje lektion eftersom jag vet att jag kommer behöva fråga läraren trettielva gånger om hjälp. Men efter idag känner jag liksom att det för en gångs skull flyter. Nu önskar jag bara att allt annat också kunde få lite flyt..

Måste berätta en sjukt äcklig sak också, för jag är ju sån. Mitt snor var helt saffransgult idag! Ändra är det normalt, eller så är jag sjuk i huvudet. För det var verkligen knallgult, och det enda som saknades var de röda prickarna ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

do it! den är grymt bra :)



haha, okay, nja, det är sant.. fast jag har en HDMI kabel till min dator så jag ser allting på tvn så jag kan lata mig i sängen ;D



btw, har också sjukt stora problem med matte. så extremt jävla tråkigt! >_<

2009-09-24 @ 14:16:08
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0