This was my worst "love"

Jahapp, då var det måndag idag igen då. Thank god att Modo spelar ikväll, så att man har något roligt att se framemot iallafall. Och på onsdag är det tjejkväll på stan, yeah. För er som inte bor i Övik innebär det att affärerna har öppet till kl.21 och att det är 2O% på alla kläder. Eller alla kläder, vissa plagg åtminstonde. Sedan är det "Ladies Night" på Olearys med gratis inträde om man kommer i klackar, haha. Lite cheezy jag vet, men så är det uppenbarligen. Får se om man slår klackarna i taket då, eller om man bara tar en shopping-spring på stan.

Nu kommer jag flumma lite men känner bara att jag måste skriva av mig. Du är en patetisk, jävla skitstövel, vet du om det? Du tror att du har mig lindad kring lillfingret och att du kan behandla mig som något katten har släpat in, men du tar så jävla fel. Jag bryr mig inte om dig längre, jag tycker inte om dig längre, jag vill aldrig mer se dig. Förstår du? Såna som dig borde inte få finnas, för ni gör inget annat än sårar och förstör. Jag önskar att jag aldrig lärt känna dig! Jag kanske överdriver lite nu, men jag är så trött på att bli behandlad såsom du har behandlat mig. Men du växer väl upp så småningom du också, kan man ju hoppas för din skull även om jag inte hoppas något å dina vägnar egentligen. Dessutom är du så äckligt feg. USCH! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0