Party like us

Man ska inte dricka alkohol när man går på antibiotika va? Well, gjorde ju som sagt det igår iallafall. Märkte dock inte att jag blev mer cp än vanligt när jag dricker. Tur var väl det, en överdos av cp:ighet kan lätt bli för mycket. Dock var inte jag den som var mest cp,.. fuck YOU! Jag är trött på dig och ditt sätt..

Annars var kvällen väldigt rolig. Vi for på förfest hos min gamla klasskompis Erik, och hängde med dem - Tommy, Kicken och två brudar. Sen skulle vi på krogen men kön var enorm så vi orkade inte stå där längre än typ, en halvtimme. Så vi gick på Kebab City istället och tog en pizza. Jävligt gott, men ack så pinsamt det blev sedan när vi fick för oss att SNO(!) en till dricka. Givetvis snappade han i kassan upp vad vi gjorde och krävde att vi skulle betala 3O spänn för dem, men det pallade inte vi så vi lät dem vara, lade benen på ryggen och råkutade därifrån med turkens skrikande efter oss! Fan så pinsamt, aldrig mer Kebab City alltså.

Kvällen avslutades sedan med ett jävligt dåligt skämt, och sen var det god natt.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nej, inte ens en liten del av inlägget hade sparats i arkivet :(

2009-09-13 @ 13:22:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0