I live for tonight

Var hos John och Jennie igår med Angelica och såg Idol, vilket var sjukt trevligt. Jennie är nice, hon är min gamla klasskompis som jag aldrig umgicks med under skoltiden. Jättetråkigt ju, men kul att träffas nu istället. Bättre sent än aldrig, som man brukar säga ;)

Ikväll blir det dock inte alls lika lugnt, thank god. Jag, Carro, Angelica och Elin ska dricka vin och käka sushi♥, sen blir parteeeey yeeeey! Det är dubbelpuben på Parken för första gången på typ 1 år, och trots att det kostar hundrasextio jävla spänn att gå in tror jag att det kan vara värt det. I varje fall tänker jag göra det värt det. Nu ska jag föna håret, sminka mig och sedan bege mig ner på stan. Puss, babes.

Kommentarer
Postat av: jennie

Var mysigt att ni hälsade på:-) Ni måste komma fler ggr. Men vars försvann du igår? Jag såg dig inte en gång på parken!!

2009-09-27 @ 15:31:08
URL: http://frommywindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0