They will not control us.


We will be victorious!


Ligger och chillar i soffan och tänkte bju på låten som spelas 24/7 hos mig just nu. Och hos Jonna, daah! Visst är den sweet? :* Kom på en sjukt rolig grej som hände i lördags också. Eller det var en av många konversationer mellan me and darling;

jag: alla röker dom där jävla, level-cigaretterna..
jonna: jamen det är för att dom är så billiga.
jag: men jag kan inte dricka såna!
jag: dom är äckliga.
jonna: o_O

Hahahaha nej jag var inte ens full, och ändå lyckades jag låta som världens fyllo. Perfect!


Kommentarer
Postat av: Jonna

hahah jag var också tvungen att skriva ner den kommentaren i bloggen:P

2009-10-19 @ 19:57:24
URL: http://chiqas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0