Loved it.

Okej, då sitter man här jävligt, jävligt bakis igen då. Vaknade till liv vid 14.3O typ, haha. Förstår inte vad som har hänt med mig? Förrut blev jag aldrig såhär bakis. Var alltid piggast av alla dagen efter. Men nu blir jag helt skakig, jag kallsvettas, mår illa och får en jävla huvudvärk. Alla jävla bakis-symptom man kan få ffs. Ogilla starkt.

Men, jag kan ju säga som så att det fan är värt att vara bakis efter en sådan grym kväll som det var igår. Vi började hos Angelica; jag, Jonna, Rosanna, Anna, Carro, Linnéa och Angie såklart. Sedan drog vi på fest hos Antons kusin och sedan hos Anton själv där jag och Jonna sjöng singstar like back in the days. Var sjukt kul! Sedan skulle vi på krogen men kön på Olles var enorm så vi gick på Public istället; me and Oskar och där träffade vi Emil och Nils. Där var det lite slagsmål men ändå soft som fan. Sen gick jag och Oskar hem och så var kvällen över. Jonna ringde idag och berättade att hon hamnade på efterfest i Högland och kom hem typ 9 imorse, haha. Gilla starkt.

Kommentarer
Postat av: maria

lägg upp mer bilder på dina fest dagar :D kul & kika hihi

2009-10-11 @ 18:51:45
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: emelie

verkar som att jag missade en brakfest :)

2009-10-11 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0