Cuz I've waited for all my life - to be here with you tonight


I want a boy with lips like morphine.


Haha, länsderbyt ikväll mellan Timrå och Modo var ju så jävla grymt.
Sjukt rolig match alltså. Händelserik och mycket ups and downs, precis som det ska vara. Modo ledde med 3-4 men när det var 8 sekunder kvar kvitterade fetto Timrå och det blev förlängning. Fast vad gjorde det när Josh Green gjorde jävligt snyggt mål i sudden och gav Modo 2 poäng! :D Nu är man stolt Modoit, även om dem borde ha lagt hockeyhandskarna på 3 points !

Fan, det hettar som fan i mina kinder, och jag känner mig konstig i huden. Jag pallar inte mitt ansikte! Säg inte att det är början till the svine flue? Fast mamma tror att det kan bero på att det är något jag är allergisk mot. Dig kanske? Haha nej men, pekannötter typ? 

Kommentarer
Postat av: LIZELOTT

du har sjukt snygga läppar!



sv; jora! har hittat ett par söta! hum skulle vilja ha äkta, men så jävla dyrt :c köper hellre fler billiga saker då haha , men kan dra på ngt riktigt stort på ngt snyggt märke om det är en IT grej :p

2009-10-08 @ 22:24:49
URL: http://llizelott.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv; Visst är dem snygga! Fattar inte hur vissa kan tycka att dem är fula!

2009-10-08 @ 22:29:43
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Jennifer

Sv1; Det suger verkligen att vara blek alltså. Jag funtar på köpa sådana där brun-tabletter så man slipper lägga sig i solariet och få finnar av BUSEN haha :P



Sv2; Tackar! Bustiern är rena rama drömmen, man får skitstora boobs och riktigt snyggt formade för den delen också! ;)

2009-10-08 @ 22:31:51
URL: http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0