Lingerie


Miranda Kerr - en av världens vackraste. Älskar hennes hårfärg, maybe baby?

Åh, jag har hittat superfina underkläder på ginas hemsida!♥
Jag är verkligen i stort behov av nya (japp nu vet ni att jag går runt i halvspruckna mormorstrosor med hjärtan på, haha) och ginas är ju så billiga också. Man får ungefär 4-5 par trosor/bh:ar/linnen till priset av ett par trosor på nelly.com. Fast frågan är ju om man ska beställa dem, eller pallra sig till stan och kolla om dem finns här också. Så vet man ju på en gång om de passar eller inte. Fast, palla vänta?


Aja, nu ska jag trycka i mej något att äta. Har inte ätit någonting på hela dagen på grund av halsen :(
Sen äre hockey, modo-luleå. NERVOSITET.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nej länken fungerade inte, men jag var ju tvungen att leta upp dem själv och FY HELVETE! Tack för att du tipsade mig om dem för jag m å s t e ha! Är nästan så att jag har lust att åka in till stan och köpa innan jag åker till min babe imorgon. Blev alldeles till mig :D haha. Tack så hemskt mycket!

2009-11-19 @ 20:02:26
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: M

verkar som att någon är sugen på att bli brunett ;)

2009-11-19 @ 21:51:45
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: M

john fick lämna paradiset.Du kan kolla på avsnitten och extra klipp på www.tv6.se/ :)



Jag förstår det,brunette is hot ;D!aaah det är en jätte fin färg hon har!

2009-11-20 @ 12:02:40
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Anonym

köpt några sexiga underkläder nu då? ;)

2009-11-20 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0