Laaaaame.

Dagens 3 dryga:


•Hade matteprov men är rätt säker på att jag failade
•Städade så noggrant på jobbet så att naglarna totalförstördes
•Fick en dryg kommentar av en gubbe, vilket inte alls var så roligt som han tyckte

Och som om jag inte fått nog av dryg-heter den här dagen ska jag strax sätta mej ner och sy mitt förbannade löshår som grädden på moset (älskar det uttrycket, det låter så way over the top). Nej inte förbannade, men har ni någon gång sytt löshår vet ni precis vad jag talar om när jag säger att det är bland det tråkigaste och drygaste som finns. Tror jag ska ragga morsans hjälp senare. Palla göra allt själv! Just det fan, plus att jag måste träna på naturkunskaps-redovisningen till imorgon också. ÅÅÅH orka, jag har noll motivation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0