I'm sick and tired (of always being sick and tired)

Okej, får konstatera att min blogg används bäst i explorer, för firefox laggar.
Vet inte varför så skyll inte på mig :)


En annan grej jag har konstaterat är att det numera är höst ute. Haha, ja jag vet att det har varit det länge!
Men nu är det riktig, jävla skithöst. Alltså inte sån där mysig höst som det var till en början, utan nu har vi kommit till det stadiet att alla löv har fallit från träden, det är regnigt och det blåsigt ( samtidigt ) och det växlar mellan några fjuttiga plusgrader, nollgradigt och några minusgrader. Näfan, jag vill inte ens sticka näsan utanför dörren längre för det är så illa utomhus, eeuuww. Jag tror att jag gör som teddybjörnarna och går i ide, yupp!

Eller ge mig en stor kopp varm choklad med grädde, en bra film och en söt pojke att gosa med så kan jag nog överleva dock! Någon frivillig? :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0