Enough is enough.

Den här dagen kunde absolut inte ha börjat sämre tror jag. Har fortfarande helt galet ont i halsen, inte de minsta förbättringar på 3 dagar! Jag har aldrig haft såhär ont någon gång, och jag skulle seriöst inte ens önska min värsta fiende sån här smärta i halsen. Har åtminstonde fått en tid hos vårdcentralen idag så jag lär ju få penicillin då. Hur fan jag nu ska lyckas svälja dom? Dom är ju fan enorma. 

Till råga på allt fick jag ett jättetråkigt sms imorse. På ett sätt skulle vilja berätta vad det handlar om, fast ändå inte för jag skäms så otroligt mycket. Och jag har ju ingen aning om vilka som läser. Så jag behåller det för mig själv, helt för mig själv till och med. Vill när jag tänker efter inte berätta för någon överhuvudtaget. Så glöm det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0