Don't worry be happy.

Det jag ville få fram med det där svamlet down under var, typ, att jag tycker man ska vara mer nöjd med sej själv och sin kropp. FÖRSÖKA IALLAFALL. Jag vet väl själv att det inte är helt lätt, man hittar alltid något man stör sej på och vill ändra (boobs). Men livet känns så sjukt mycket lättare (och framförallt roligare) om man trivs med sej själv. OCH: man mindre bitter. Och med bitter menar jag att man slutar klanka ner på andra för att må bättre själv. För finns det något värre? Nej usch!


Iallafall. Fett dålig hockey-kväll jaooo. Modo spelade uruselt, under all kritik!, och förlorade mot Södertälje. Eh va? Och Timrå VANN mot HV med 0-2. Eh, ännu mer va? Helt enkelt förjävligt, för nu ligger Modo sist i tabell-fan igen. Morr..


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag håller verkligen med dig. Man ska försöka vara nöjd med det man har, för man har oftast inte så mycket att välja på.

2009-11-27 @ 08:51:56
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Annie

Har följt din blogg länge och det märks att du mår bättre, har roligare o trivs mer med dig själv nu! Så himla kul att läsa sånt, du verkar vara en bra tjej :-)

2009-11-27 @ 15:53:00
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0