Bra ös igår.

Jag ska aldrig gå ut för att bli medvetslös igen när jag festar, blev ju för fan nästan det igår! Drack liiiite för mycket va, haha. Fast hade jävligt kul iallafall måste jag säga. Bra ös med bra brudar (och bra jonas), kan ju inte gå illa.

Vi började hos peter vid sju, spelade finns i sjön /fylleversion uppfunnen av jonna och moí/ och "med andra ord". Har ni spelat det någon gång? Lätt roligaste sällskapspelet! Jag vet inte om ni vet vad det går ut på men det går iallafall till så att man på en minut ska förklara så många ord som möjligt som man drar upp ur en säck, utan att nämna det specifika ordet. Det blir så jävla häftigt till slut och man sitter och skriker och det flyger pluttar åt alla håll, haha. Underbart roligt på fyllan, eller aah jämt faktiskt.

Efter förferren drog vi på harrys eftersom det var +27 på olles (dummast?) och det tror jag harry(s) tackade olle(s) fett för eftersom det var riktigt mycket folk på harrys. Och vi fick självklart gå före hela kön, mohahaha. Bra ös där med, trots att det var en trubadur som stod för musiken istället för en dj.


Hade en otroligt bra ikväll iallafall, men idag blir det cool-lugnt. Råkade hälla i mig proviva som gick ut 23 oktober så gissa vem som åkte på matförgiftning? Yupp, jag. Har mått illa och spytt hela dagen (okej två gånger) så nu är jag rätt lam i kroppen. Så lika bra att chilla ikväll. Kommer bilder från igår snart :)


PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Becitah

ANSWER: Ja, men vad häftigt att vi har haft ganska lika förutsättningar och barndom (A) hihi, men erkänn att man är lite sugen på skandaler när man har haft en så bra barndom där skandaler inte existerade :O eller är det bara jag som vill testa lite gränser för att se hur långt jag vågar gå? (A)



Pussss

2009-11-15 @ 00:46:59
URL: http://becitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0