Bad mode.

Fyfan vad jag ångrar att jag drack igår. Inte för att det var tråkigt på festen på något sätt och vis (fick ju hångla med alla - isbitsleken) utan för att jag mår så sjukt illa idag. Vet inte vad det är men senaste gångerna jag har festat har jag blivit så äckligt bakis dagen efter, förra gången spydde jag ju till och med vilket jag aldrig brukar göra. Jo jag trodde ju att det berodde på att jag drack gammal proviva men jag börjar undra nu om det inte berodde på att jag var så jävla bakis ändå. Mår fucking skit-illa idag också ju. Spyan är uppe i halsen på mig, almost. Var till och med tvungen att avbryta bloggandet för att springa på toan nyss :S

Jag ska iallafall aldrig dricka Husets Vita igen, det vinet som var mitt favoritvin SUGER. Skyller allt mitt illamående på det. Nu måste jag gå och spy.


Kommentarer
Postat av: M

I know!Im in love with her!

Skulle sjunka genom jorden om jag såg henne ute.

2009-11-29 @ 19:14:33
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0