Hot and cold

Att vara bortskämd. Jag tycker synd om barn som aldrig får/fått pengar eller saker av sina föräldrar när dem ber om det. Mamma och pappa ställer alltid upp för mig och brorsan och vill vi ha pengar till bussen etc. så får vi det. Love it!

Firefox! Jag har använt Explorer så länge jag kan minnas, och alltid tyckt att internet-sidorna varit så fruktansvärt slow. Efter tips från Michaela bytte jag webbläsare till Firefox, and I'll never go back.. internet är ju inte segt längre!

Personer som blir sur över småsaker. Jag kan verkligen inte haja varför vissar surar till för minsta lilla, särskilt inte på vänner.. finns det verkligen inget vettigare ni kan lägga er energi på?!

Alkohol i för stora mängder. Som sagt, fjortisfyllornas tid är förbi. Av för mycket alkohol blir man dum och fet.

Kommentarer
Postat av: katja

jag dissar oxå grejorna du dissar ;) no more alcohol inte så stora mängder iaf ! men du vart ville sandra åka nånstans sedan då? alltså utomlands eller spelade det ingen roll?

2009-05-03 @ 17:27:08
URL: http://katjamarianne.blogg.se/
Postat av: Michaela

Wohoo, jag får vara med på ett hörn i gillar-listan! Men ärligt talat, efter att man har börjat använda Firefox lämnar man det aldrig

2009-05-03 @ 20:23:59
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker också synd om barn som aldrig får/fått pengar eller saker när man behöver det. Skulle aldrig föreställa mig att kunna leva så. Skulle flippat ur!

2009-05-03 @ 22:11:37
Postat av: Sandra

Eller inte behöver, höhö, menar när man ber om det/vill ha det ;)

2009-05-03 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0