Norrland i mitt hjärta

Vet ni vad jag fick höra idag? Att jag är en wannabe Stockholms-fjolla. Tror ni jag tappade hakan eller? Liksom, va? Jag är norrlänning ända in i själen. Och en stolt sådan dessutom. Hur fan kan man kalla mig för något sådant jävulskt nedvärderande?! (inget personligt) Jag blev skitförbannad. Och just det, gissa varför jag fick höra det? Jo, för att min blogg känns som en Blondinbella-Kissie-Kenza-kopia. Ehm, javisst som sagt. Hur många jävlar bloggar inte om liknande grejer ibland? Och just det, det absolut värsta. Det kom från en killes käft.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Så bara för att du är blond och dricker smoothies är du en Sthlm-wannabe? Haha sjukt roligt, folk är bra dumma ibland!

2009-05-11 @ 00:23:24
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha, vissa alltså :P Och jag tycker inte att du är någon "wannabe Stockholms-fjolla". Vad det nu innebär. Och jag förstår dig precis, för när folk tror att jag kommer från Karlstad blir jag vansinnig. Jag är från Arvika liksom, hör skillnaden. HAHA!



Sv: Ja, man borde gå en kurs i det där med att ragga. Fast jag har aldrig behövt ragga, men nu känns det som att jag behöver det. Det känns bara så krystat.

2009-05-11 @ 08:56:36
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0