Mot S-vall

Hade lite olika saker eventuellt planerade för ikväll, men bestämde mig för alternativet att åka till Sundsvall och hälsa på Katja. Kändes mest aktuellt eftersom hon frågat först om jag ville komma =) Sedan vet jag att det kommer bli bra fest med mycket trevligt sällskap och det är ju det viktigaste ;) Håller på att packa nu inför det, och som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig ikväll, men orkar inte ödsla energi på det. I look good in everything ;)

Hos Käät i höstas, checka vad blond jag var !

Kommentarer
Postat av: katja

wohooo vad kul att du komma :D:D ja faan där var du blond. Haha specca in vad BLOND jag var :O

2009-05-02 @ 15:34:30
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0