Let's get it started

God morgon, babes. Försökte verkligen kliva upp i tid idag eftersom jag officiellt ska sätta igång att plugga idag, men tror ni jag lyckades eller? Nej, självklart snoozade jag en miljon gånger och klev till sist upp runt kvart över 10. Typiskt, jag måste verkligen försöka somna tidigare på kvällarna alltså. Aja, har iallafall hunnit med en dusch och att käka frukost (måste ju vara förberedd) samt att skriva ut studiehandledningarna i Vårdhygien & Smittskydd och Anatomi. Pjuuh, so let's get down to business, then. 

Kommentarer
Postat av: michaela

Lycka till! Själv sitter jag i skolan nu, och jag vill bara gå hem, haha. Men jag försöker att övertala mig själv om hur viktigt det är att stanna..

2009-05-04 @ 12:48:09
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0