Keep up, bitch

Shit, vilken jävla omställning att komma hem. Det känns verkligen som om jag missat så otroligt mycket. Som om jag varit borta från verkligheten. På sätt och vis har jag väl varit det. Fast ändå inte så länge jämfört med hur lost jag känner mig i huvudet. Att en vecka hemifrån kan kännas som en sådan evighet. WICKED.

Att komma hem till sommarvärme är dessutom det bästa välkomnande jag kunnat få. Visserligen har vi varit i värmen en hel vecka, men det går inte ens att jämföra med svensk sommar. Det är oslagbart. Bara doften, och jag smälter. En vecka borta kan verkligen få en att uppskatta det man har hemma så sjukt mycket. Jag älskar fan Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0