Jag är så jävla förbannad

Den här dagen kunde ju fan inte ha börjat sämre iallafall. Först är det strömavbrott i 3 timmar, eftersom Vattenfalls-helvetet stängt av strömmen. Och vad kan man göra utan ström? Inte ett jävla skit, nej. Sedan dyker äntligen min beställning från Nelly upp i brevlådan, men vad har hänt? Jo, mitt solpuder är totalt, jävla förstört. De är krossat i små smulor! Idioterna har förpackat ETT PUDER i en vanlig jävla plastpåse, helt utan skydd. Konstigt att det numera är ett löspuder då!!! Alltså jag tror jag smäller av snart. Jag tänker aldrig mer beställa något från Nelly.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Men vad fan det måste du väl få skicka tillbaka? De kan ju inte skicka puder så det måste de väl förstå? Haha nu sitter jag och blir lika arg som du!

2009-05-20 @ 13:18:45
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Josie

Alexis: Nej det är ju helt jävla sinnessjukt! Jag har mailat dem och klagat som fan, och jag tänker självklart skicka det tillbaka det så de själva får se hur total-förstört det är. Jag blir så sjukt förbannad !

2009-05-20 @ 13:47:03
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det är ju fan som om de är helt pantade.. Ofta man packar ner ett puder - eller annat i kakform i en jävla påse!



Jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig med det där med tid och datum under rubriken. Jag har själv försökt med det flera gånger.. Men fan det blir aldrig bra..

2009-05-20 @ 16:45:48
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0