Impulsiv

Såhär såg jag ut igår. Dock ser mitt hår fortfarande lite gult ut i botten, men det är det egentligen inte IRL. Typiskt kameraljus, eller nåt.

Vi hade egentligen inte tänkt gå på krogen igår, men så blev det. Mer impulsivitet åt folket ^^ Jag och Angelica drog iallafall till Ante på förfest och gick sedan på Olles vid 00-tiden. Mycket folk, trevligt folk och bra stämning. Allt som behövs! Jag och Nydahl gifte oss dessutom på Torget, haha! Hade kanonkul. Invigde mina nya klackar också, och fick inte ens ont i fötterna. Lägre klackar är underskattat, det kan man ju konstatera.

Nu ska vi ner på stan och på Apoteket och inhandla lite aftersun.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det finns många bra kirurger, de flesta kliniker har några mindre bra + några fantastiska.

I mitt tycke är Björn Arnljots den som gör snyggast bröst i Sverige om man vill ha naturliga. Han jobbade på PKC i Malmö förut men de har lagt ner nu.



Gunnar Kratz på Plastikakadmin är superbra och prisvärd, detsamma gäller Ivan på KKAB. Charles Randquist på Victoriakliniken är ju förmodligen den främsta experten på naturliga bröst i Sverige men han vill inte alls lägga in stora implantat och tar ut rätt mastiga priser.

2009-05-16 @ 17:51:30
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du det läppstiftet du tipsade om på denna bilden? :)

2009-05-16 @ 18:40:54
Postat av: Josie

Anonym; nej där har jag duttat på lite foundation :P Men läppstiftet är ganska likt i färgen faktiskt. Bara det att det är lite glansigare (och bättre, det kostar ju trots allt 270 spänn)

2009-05-16 @ 18:54:04
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: JENNNNNA

du är med i inlägget om bloggarna förresten :))

2009-05-16 @ 19:22:43
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0