God morgon måndag

För första gången på fler veckor, känns det som iallafall, vaknade jag före klockan 10. Dock inte med vilje, utan på grund av brorsans helvetiska väckarklocka (a ka mobilalarm) Visserligen gjorde det inte så mycket, för då missade jag inte Vakna med The Voice, som jag inte sett på aslänge. Kenza var gäst, btw. Och de talade såklart om hennes egendesignade skinnjacka från Jofama. Paul frågade henne varför just hon fick chansen och vad det berodde på, och hon svarade att Jofama mailade henne om eventuellt samarbete och att hon antog att det måste ha berott på att de tycker att hon har bra smak. Det tror inte jag. Hallå, hon har en av Sveriges största bloggar, med flera hundra tusen läsare i veckan(?) Det är det det beror på.

Och just det ja. Natacha har ju inte övergett oss blondiner (den bästa hårfärgen) för brunetterna, såklart. Inte för att jag trodde på det. Jag visste väl att hon inte var så "dum". (inget personligt - men hon är ju 1000 ggr snyggare i blont hår)

Kommentarer
Postat av: Michaela

PUHHHH. Tur.. Tyckte inte att hon var lika snygg brunett som blondin

2009-05-11 @ 09:23:34
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Alexis

M jag såg det på hennes blogg. Tur det, hon var jättesöt i mörkbrunt men blont passade såå mkt bättre på henne. Tror inte hon skulle få så mkt jobb som brunett heller så det vore ju enbart dumt!

2009-05-11 @ 13:41:09
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: hindu times

Hahah va!? She fooled me twice.. ;) ><

2009-05-11 @ 18:50:57
URL: http://hindutimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0