7/5 torsdag

Känns jättekul att behöva börja den här dagen med att plugga, men nu när jag fått boken jag har saknat har jag liksom ingenting att skylla på. Lika bra att ta tag i skiten, så att säga =) Dessutom har jag iallafall något roligt att se framemot efteråt, för när morsan kommer hem ska vi nämligen åka in till stan. Yeah, jag ska troligtvis köpa mig en fin soffa till lägenheten så vi ska spana lite. Kanske hittar något mer roligt att köpa till lyan också. Och just det, funderar på att göra en videoblogg sedan. Haha, fast vi ser väl.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Att plugga är aldrig kul. Jag har studiedag idag och ska ägna hela eftermiddagen nu åt plugg hade jag tänkt.. Yey! Och jag måste vara världsbäst på att skjuta upp pluggandet. Fastnar framför Gossip Girl, läser bloggar.. haha:P Kommer hela tiden på saker att göra istället. Men lycka till med pluggandet, och hoppas att du hittar något kul till lägenheten sen!:D

2009-05-07 @ 13:00:52
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0