Stupid, Stupid, Stupid

Jag är gravt lättlurad, och idag började jag garva högt åt min egen dumhet. Det är några toaletter på fabriken som jag alltid tyckt varit så sjukt läskiga. Jag har knappt vågat gå in och städa dem för jag känner någon slags blandning av klaustrofobi och panik när jag vistas där inne. Offentliga toaletter skrämmer i och för sig alltid skiten ur mig (en av mina starkast fobier, trott eller ej) men just dessa hyser jag ren och skär skräck. Några av toaletterna är avstängda, en dörr är inslagen och det finns överbevakningskameror där inne. Jag har till och med trott att det spökat där, för en gång startade pissoaren av sig själv. Eller två gånger, för igår hände det igen..

Det var då det slog mig hur jävulskt korkad jag varit. De där överbevakningskamerorna som jag alltid kollat snett på visade sig självklart inte vara några jävla överbevakningskameror. Vilket jag i och för sig borde ha förstått om jag använt hjärnan bättre och tänkt lite längre än min potatisnäsa räcker, för vem placerar egentligen ut överbevakningskameror på en toalett i en industrifabrik? Det är ju sådana saker som känner av om någon gubbe pissar i pissoaren och då utlöser spolningen god damnit! Haha, fyfan. Ibland alltså.

Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: första bilden är ifrån filmen prom night och bilden under är ifrån premiären av samma film, antagligen precis innan hon började med 90210.

2009-03-18 @ 14:55:35
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0